top of page

baby expo

W czerwcu 2022 mieliśmy okazję gościć naszych partnerów, aby przygotować dla Was pierwsze tego typu wydarzenie na Śląsku.

Postanowiliśmy przybliżyć Wam niektóre z marek, dostępnych w naszej ofercie. 

Zobaczcie sami jak prezentują się uwielbiane przez Rodziców produkty!

britax-romer

Niemiecki producent wózków i fotelików samochodowych który od ponad 50 lat dba o bezpieczeństwo najmłodszych. Aż 90% foteli produkowanych jest w Niemczech i Wielkiej Brytani. Każdy z produktów poddawany jest rygorystycznej kontroli jakości na każdym etapie produkcji. Każdy model wózka jest szczegółowo testowany dla różnych warunków klimatycznych, pogodowych, drogowych i temperatury.

Podczas naszego wydarzenia wszyscy odwiedzający mieli możliwość przetestowania symulatora fotelika Dualfix w rozmiarze pozwalającym na wygodną „podróż” dorosłego, tak aby rodzice mogli wczuć się w rolę dziecka. Dzięki fachowej pomocy przedstawicieli marki wiele małych pasażerów wyjechało z naszego salonu w nowym bezpiecznym i dopasowanym foteliku samochodowym.

CYBEX

Jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek fotelików, wózków i akcesoriów dziecięcych gwarantujących najwyższe bezpieczeństwo. Wszystkim produktom przyświeca idea D.S.F czyli design, safety and functionality. Marka ta niejednokrotnie zdobywała nagrody m.in. Red Dot Awards w kategorii fotelików samochodowych. Nowoczesne podejście marki sprawia, że produkty które oferują znajdują swoich amatorów wśród rodziców na całym świecie.

Cybex gościł na naszym evencie z wszystkimi kolekcjami wózków. Dzięki fachowemu doradztwu przedstawicieli marki możliwe było skompletowanie całej wyprawki dla noworodka. Prezentowane były również nowości z portfolio firmy, m.in. zwycięzca testów w kategorii foteli samochodowych Cybex Anoris – T. Na naszym parkingu na amatorów sportowych wyzwań czekała cała kolekcja sport, którą można było testować na własnej skórze.

Vision

This is a Paragraph. Click on "Edit Text" or double click on the text box to start editing the content and make sure to add any relevant details or information that you want to share with your visitors.

STOKKE

Norweska marka rozpoznawalna na całym świecie. Od kilkudziesięciu lat łączy skandynawski design z funkcjonalnością. Wszystkie produkty tworzone są z pasją i w celu rozwoju i pielęgnowaniu więzi rodzinnych. Jednak praktyczna strona to nie wszystko, projektanci marki przykładają dużą wagę o najwyższej funkcjonalności zapewniającej wygodę i łatwość użytkowania.

Flagowym produktem marki jest krzesełko Tripp Trapp, które w tym roku obchodziło swoje 50 urodziny. Z tej okazji podczas naszego wydarzenia każdy posiadacz Tripp Trappa mógł bezpłatnie wygrawerować imię swojego dziecka na oparciu krzesełka.

Dodatkowo do portfolio Stokke trafiła marka Limas oferująca ergonomiczne nosidełka dla dzieci. Premiera marki również odbyła się podczas naszego wydarzenia.

MUUVO

Polska marka tworzona przez ludzi z pasją, dla których wygoda rodziców jest równie ważna jak komfort maluszka. Producent kładzie nacisk na to, aby korzystanie z jego produktów było nie tylko łatwe i przyjemne, ale również żeby zaskakiwało nietypowymi rozwiązaniami. Muuvo tworzone jest przez ludzi z pasją, którzy od 30 lat pracują w branży dziecięcej.

Niezwykły design jak i komfort użytkowania, sprawia, że marka ta jest jedną z chętniej wybieranych przez młodych rodziców w Polsce.

Podczas Babyexpo miała miejsce premiera najnowszej kolekcji Muuvo Quick SE czyli ekskluzywnego wydania bestsellerowego modelu Quick. Dodatkowo nasi goście mieli okazję zobaczyć zupełnie nową ekspozycję marki na której prezentowane były wszystkie modele wózków tego producenta.

KINDERKRAFT

Kinderkraft od 10 lat wspiera młodych rodziców podczas ich codziennych wyzwań. W portfolio marki oprócz wózków dziecięcych i fotelików samochodowych znajdują się również krzesełka do karmienia, łóżeczka, rowerki biegowe i trójkołowe oraz rozmaite akcesoria niezbędne w opiece nad noworodkiem. Markę oprócz sporej ilości dostępnych produktów wyróżnia także wyjątkowy design oraz wygoda użytkowania. Z produktów marki Kinderkraft korzystają miliony rodziców w 75 krajach na świecie.

Marka Kinderkraft zaprezentowała podczas wydarzenia przedpremierowo nową kolekcję Nature Vibes, której motywem przewodnim jest natura i kontakt z przyrodą. W skład nowej kolekcji wchodzą wózki, fotelik, plecak i nosidełko. Niewątpliwie bardzo oczekiwanym gościem była Ambasadorka marki Kinderkraft – Agnieszka Hyży, prywatnie spełniona mama 😊 Agnieszkę można było spotkać podczas drugiego dnia wydarzenia.

britax-romer

Niemiecki producent wózków i fotelików samochodowych który od ponad 50 lat dba o bezpieczeństwo najmłodszych. Aż 90% foteli produkowanych jest w Niemczech i Wielkiej Brytani. Każdy z produktów poddawany jest rygorystycznej kontroli jakości na każdym etapie produkcji. Każdy model wózka jest szczegółowo testowany dla różnych warunków klimatycznych, pogodowych, drogowych i temperatury.

THULE

Szwedzka marka produktów dedykowana aktywnym rodzicom dzieci. Celem THULE jest towarzyszenie rodzicom w każdej aktywności, którą mogą wykonywać razem z dzieckiem. Od ponad 75 lat Thule tworzy rozwiązania, dzięki którym można spędzać wspólnie czas na łonie natury. Wszystkie produkty przed wypuszczeniem ich na rynek są testowane w restrykcyjnym Thule Test Center™ aby móc zagwarantować klientom najwyższą jakość wykonania.

Marka THULE dostępna była na Babyexpo z pełnym asortymentem produktów. Odwiedzający nas klienci mogli poznać wszystkie modele przyczepek rowerowych oraz fotelików mocowanych na ramie jak i kierownicy roweru. Z kolei rodzice spodziewający się dziecka mogli dobrać idealny model wózka, który w przyszłości będzie mógł również pełnić funkcję wózka biegowego umożlwiającego aktywne spędzanie czasu z dzieckiem.

NUNA

Globalna marka dostarczająca produktu najwyższej jakości rodzicom dzieci na całym świecie. Holenderski design stawiający na pierwszym miejscu wygodę użytkowania oraz bezkompromisowy wygląd sprawia, że produkty Nuna są ponadczasowe i dostosowane do każdego rodzica. Dzięki systemowi kontroli wszystkie produkty są wielokrotnie testowane zanim trafią do sprzedaży. Gwarantuje to ich najwyższą jakość i trwałość. Sam fakt, że Nuna została wyróżniona ponad 320 nagrodami przemawia na korzyść tej marki.

Przedstawiciel tej marki w Polsce prezentował niedawno wypuszczoną na rynek nowość czyli Nuna Next System. Bazę isofix umożliwiającą montaż aż 4 różnych produktów w tym dwóch fotelików 0-13 kg, kolejnego fotelika oraz gondoli. Zarówno oba pierwsze foteliki jak i gondola mogą być z powodzeniem montowane na stelażach marki Nuna.

ANEX

Inspiracją do tworzenia produktów marki Anex są rodzice i wyzwania z jakimi mierzą się na co dzień. Marka obecna na rynku od 2012 r. zaskakuje designem oraz wyjątkowo komfortowymi rozwiązaniami ułatwiających życie rodzicom oraz gwarantujących bezpieczeństwo maluchom. Anex wierzy, że bezpieczeństwo i piękno idzie z sobą w parze.

Producent nie boi się wyzwań i chętnie podejmuje współpracę z topowymi projektantami. Owocem takiej współpracy jest np. wózek Anex Pro stworzony we współpracy z Safą Sahin, projektantem marki Nike oraz Anex Air-X stworzony we współpracy z Woodym Woodsem, znanym ilustratorem.

Rodzice szukający wygodnego wózka 2w1 z możliwością doboru akcesoriów z całą pewnością znaleźli fachowe doradztwo na stoisku marki Anex.

Vision

This is a Paragraph. Click on "Edit Text" or double click on the text box to start editing the content and make sure to add any relevant details or information that you want to share with your visitors.

MAXI COSI

Maxi Cosi to marka wspierająca nowoczesnych rodziców w ich codzienności poprzez dostarczanie wysokiej jakości produktów i akcesoriów dziecięcych odpowiadających na zróżnicowane potrzeby użytkowników. W szerokim asortymencie marki Maxi Cosi znajdziemy praktycznie wszystko, co niezbędne do zapewnienia dziecku wygody i bezpieczeństwa na różnych etapach jego życia.

Produkty Maxi Cosi wyróżniają się doskonałą jakością oraz podwyższoną trwałością, a także bardzo przystępną ceną. To wszystko zasługa tego, że jest to marka tworzona przez rodziców dla rodziców. A nikt inny tylko rodzic wie, jak wymagającym testom wytrzymałościowym poddawane są akcesoria dla dzieci.

Podczas targów uczestnicy mieli możliwość uczestniczenia w prezentacji dotyczącej bezpiecznego przewożenia dzieci według najnowszej normy i-size. Dodatkowo każdy kto odwiedził stoisko mógł wziąć udział w losowaniu nagród z koła fortuny.

VENICCI

Marka, która swoje korzenie ma w Wielkiej Brytanii. Głównym celem projektantów marki jest bezkompromisowa elegancja, która trafia w gusta najbardziej wybrednych rodziców. Venicci to jednak nie tylko wygląd, ale też wygoda użytkowania i zaskakujące rozwiązania ułatwiające codzienną opiekę nad dzieckiem.

Wózki tego producent można spotkać w aż 20 krajach świata. W każdym z nich znajdują rzesze swoich amatorów. Każdy element oferowanego produktu przechodzi szereg testów wytrzymałościowych jak i jakościowych. W efekcie końcowy konsument otrzymuje wózek najwyższej jakości o ponadczasowym wyglądzie.

Przedstawicie marki prezentowali na swoim stoisku bestsellerowe modele producenta. Były to modele Venicci Tinum oraz najnowszy w portfolio wózek Venicci Upline. Oba modele przeciągały wzrok dopracowanymi detalami oraz wyjątkowymi kolorami tapicerek.

CHICCO

Marka Chicco pochodząca z Włoch dostępna jest w  ponad 120 krajach. Od 60 lat obecna jest w domach rodziców małych dzieci. Nad jakością produktów czuwa Artsana Test Center, które wnikliwie testuje wszystkie wypuszczane na rynek produktu. Chicco słucha także głosu swoich użytkowników, bo to oni są najlepszymi testerami produktów. We współpracy z nimi wypuszczane są na rynek nowe innowacyjne produkty, a także wprowadzane są zmiany mające na celu polepszenie funkcjonalności już dostępnych.

W portfolio marki oprócz takich top selerów jak Chicco Next2me czy Chicco Baby Hug jest też mnóstwo niezbędnych na co dzień akcesoriów. Rodzice często wybierają leżaczki, karuzelki, maty edukacyjne, ale też smoczki i butelki tej marki. Wszyscy odwiedzający stoisko tej marki mieli możliwość szczegółowego poznania wiodących produktów Chicco, ale też poznać nowości, które dopiero co weszły na rynek.

bottom of page